בדרך לעסקה: ראש המוסד יצא לשיחות המשא ומתן בקטאר

חדשות קול חי 1 Comment on בדרך לעסקה: ראש המוסד יצא לשיחות המשא ומתן בקטאר

לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר למשלחת ישראלית בראשות ראש המוסד דדי ברנע לצאת מחר לקטר למפגש עם ראש ה-CIA וויליאם ברנס, ראש ממשלת קטר מוחמד בן עבד אל-תאני ושר המודיעין המצרי עבאס כמאל לקידום שחרור החטופים. מפגש הבכירים יתקיים במסגרת המשא ומתן בדוחה, ומטרתו לקדם את המאמצים להשבת החטופים והחטופות

קטאר • אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתקדמים לעסקה: בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעו הערב כי הוא אישר למשלחת ישראלית בראשות ראש המוסד דדי ברנע לצאת מחר למפגש עם ראש ה-CIA וויליאם ברנס, ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד אל-תאני ושר המודיעין המצרי עבאס כמאל לקידום שחרור החטופים.

לפי הודעת רה"מ, מפגש הבכירים יתקיים במסגרת המשא ומתן בדוחא, ומטרתו לקדם את המאמצים להשבת החטופים והחטופות. הביקור הנוכחי יהיה השני של ברנע בקטאר בשבוע האחרון, אחרי שהמשלחת הגיעה לדוחא לשיחות שהתקיימו מיום שני האחרון.

פרסום ב'חדשות 12' טוען כי השרים גלנט, גנץ ואיזנקוט שמעו על יציאת ראש המוסד לקטר מהתקשורת.

כזכור, שלשום דובר משרד החוץ הקטארי מאג'ד אל-אנסארי התייחס לשיחות המתנהלות בין ישראל לחמאס במטרה להגיע להסכם לשחרור החטופים ואמר כי "יש אופטימיות זהירה לגבי המשא ומתן, אבל עדיין מוקדם מדי כדי לדבר על הסכם כלשהו או פריצת דרך, ולקבוע את מידת ההצלחה של השיחות".

עוד טען כי "לא ניתן להצדיק תקיפה ברפיח באמצעות משא ומתן. אי אפשר לומר שאנחנו על סף הגעה להסכם, אבל אפשר להודיע על הצלחה כלשהי. המשא ומתן יימשך בדוחא, כשהתפקיד של קטאר ומצרים מתמקד בהפוגה הומניטרית בעזה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לעניות דעתי אפשר לוותר עליהם
    הלא ברור שגנץ ואייזנקוט בגדר סוסים טרויאנים גאלנט סרח כבר מתחילת הדרך ולצערי שלושתם מנצלים את המצב לפוליטיקה